Notes Online

dec 18 2015

Een goed imago als organisatie

Als ondernemer dan is de kans groot dat je het gevoel wel kent. Elk moment kan het gebeuren maar meestal komt het nooit op het juiste moment. Een telefoontje kun je namelijk niet altijd plannen.

Sommige telefoontjes zijn helemaal niet erg om te missen, zoals die telefoontjes van je schoonmoeder. Maar dat is vaak niet het geval. Meestal is het niet verstandig om een telefoontje te moeten negeren. Tijdens vergaderingen heb je vaak niet de keuze of je een telefoontje wilt opnemen of niet. Vaak staat de telefoon dan uitgeschakeld en kom je na de vergadering er pas achter dat iemand je heeft geprobeerd te bereiken. Veel ondernemers hebben nauwelijks de tijd om ongeplande telefoontjes te beantwoorden en zelfs als dat wel kan is het niet altijd even fijn om eer afgeleid te moeten worden. Je wilt liever niet afgeleid worden van je kernactiviteiten, maar dat mag ook niet ten kosten gaan van een potentiële klant.

 

Daarnaast wil je een imago hoog houden, je wilt altijd klantvriendelijk blijven. Een telefoontje moeten negeren is een vreselijke indruk en het is dan nog de vraag of de klant wel terug belt, of zou die al overgestapt zijn naar de concurrent? Om toch altijd een goede service te kunnen leveren tegenover de klant wil je daarom graag nooit een telefoontje moeten negeren. Om ook geen klanten te moeten verliezen of negeren is het daarom snel opgelost om gewoon heel de telefoonopname door iemand anders te laten doen. Aan de andere kant is een receptioniste vaak een grote investering.

 

Nee, een betere optie zou daarom zijn de telefoonopname uit te besteden aan een telefoonservice als bizziphone.com. Je zet op deze manier gelijk een professional in om het telefoonwerk uit handen te nemen. De klant krijgt hiermee altijd een sterke service terwijl je daar zelf weinig voor hoeft te doen.

Voor meer info : https://www.bizziphone.com/

Written by